måndag 1 november 2010

Tjyvkik...


Jag berättade ju för er att jag skulle stå på marknad 1:a advent och sälja lite hemmagjorda saker, som exempel hjärtan, vimplar, skallror och barnvagnshängen. Så jag tänkte att ni skulle få en liten tjyvkik på vad jag har gjort än så länge. Detta är bara några av de hjärtan som jag gjort och mer ska det bli. Har börjat lite smått på annat också, så kanske kommer det mer bilder lite längre fram.

Har också lite planer på att kanske göra en tävling här på bloggen där man kan vinna ett hjärta i valfri färg. Vad tror ni om det, finns det något intresse för det tro??

4 kommentarer:

My sa...

Det ser jättefint ut, Jennie! Ska bli kul att få se resten :)

Sofia Berggren sa...

Intresserad av tävling!!! Kram Sofia

Sanna sa...

Det är klart vi vill tävla =)

Mari sa...

Hej svejs
Tävling låter kul, jag vill vara med. De ser ju jättefina ut!
Vill absolut fika en dag oxå!
Kram