onsdag 10 november 2010



399 kr

   499 kr

399 kr

                                                                       349 kr (tunika)


På sistone måste jag säg att Kappahl har växt i mina ögon. Kommer ihåg för ett par år sen, då gick jag bara in där när min mamma skulle ha något och jag fann kläderna lite för "tantiga" eller +50...
Nu går jag in där varje gång jag är i stan, främst för deras fina kollektion Vintage Stories men även de andra kläderna som kan vara riktigt fina!
Jag visade ju koftan i grått för ett tag sen och den var ju därifrån. Idag fick jag reklam på posten där det fanns bilder på en så söt klänning OCH 25% rabatt!! Gick in på hemsidan nu ikväll och fann flera söta klänningar som jag kan tänka mig allihopa. Ska nämligen på 30-årsfest i slutet av november och då hade en ny klänning gärna fått hitta plats i min garderob. Alla kanske inte funkar till fest men nån kanske? Får nog bli en sväng på fredag när jag ändå ska in till stan...

Annars har jag och Sixten varit hemma hos mor min i daglig ordning. Börjar bli tradition att åka dit varje onsdag, fika, äta lunch och promenera för att sen kanske fika en gång till eller ta en sväng till affären eller biblioteket...

I morgon väntar en mysig dag med bästa vännen som kommer på besök med lillkillen T!! Det ser jag verkligen fram emot

1 kommentar:

Unknown sa...

Tack ännu en gång min underbara Jennie för en toppendag! Du är min finaste och bästaste vän ; ) hihi!
De där klänningar såg inte alls dumma ut, mycket fina. I LIKE!
Hoppas ni får en mysig kväll idag me svärföräldrarna! Hoppas vi kan ses snart! Många kramar från mig ;)