tisdag 16 november 2010

Ny klänning...

Här är klänningen jag köpte på Kappahl. Himla fin tycker jag! Ännu finare på kan jag intyga, ser ju inte mycket ut för världen när den hänger på en galge så. Känner jag mig ovanligt "snygg" nån dag kanske ni får se den på...;)

Idag har det städats och fejjats minsann! Pelargonierna åkte upp på vinden för vinterförvaring och gardinerna åkte in i tvätten. Skulle gärna vilja få tag på andra gardiner, de vi har är väldigt ljusa, tunna och somriga. Det blir en tur till Gekås på måndag igen för inhandling av julklappar och då kanske man kan ha lite tur, nya gardiner och två nya lampskärmar hade inte varit fel nu till vintern.... Får se hur mycket slantarna räcker till!

Nä nu är det snart natti natti för mig... Sov så gott mina vänner!!


1 kommentar:

Dijana & Theodore sa...

Änsålänge använder vi mjukliften och det funkar bra. Vi har en åkpåse sen innan som jag funderar på att behålla.Jag kan tänka mig att den kommer behövas när det blir - grader.

När Theo var ca 2½ månader ville han inte ligga i liggdelen så jag använde sittdelen som gick att fälla. Nu vill han bara antigen ligga eller bli buren, han vill inte alls sitta:P. Han är rolig han:D.