söndag 21 november 2010

Jennie buzzar...

Jag buzzar vidare...


Fick chansen att testa Lovefilms tjänster kostnadsfritt en månad och då få hyra fyra filmer som kommer direkt hem i lådan. Kände först att det var lite besvärligt att behöva hålla reda på att man skulle avregistrera sig när månaden var över om man inte ville fortsätta. Men jag testade iaf. Det var ju ändå gratis!
Lade upp en lista på Lovefilm med filmer vi kunde tänka oss att se och vi fick se de första fyra som jag hade prioriterat högst, det var ju inte fel. I veckan som gått har vi/jag sett Sex and the city 2, Nine, Ironman och idag ska vi se sista filmen Robin Hood. Enkel och smidig tjänst på alla sätt och vis. sen är frågan om man hyr två, tre filmer i månaden så det blir billigt i längden....?

Vill ni testa på en kostnadsfri månad så gå in här!

Vill ni testa på att bli buzzador och buzza om nya tjänster och produkter, så går ni in här och registrerar er. Skriv gärna att jag har tipsat er genom att ange mitt alias, j.axel

Inga kommentarer: