torsdag 18 november 2010

Jennie buzzar...


Jag buzzar vidare...


Fick för ett par veckor sen hem ett paket med produkten Decubal, en fuktgivande ansiktskräm, en handkräm med naturliga oljor och salva för torra läppar och andra torra partier på kroppen.

Har använt alltihop nu och min och min mans favorit är salvan för torra läppar. Har alltid använt försvarets läppbalsam men detta var nästan ett strå vassare! Smidig liten tub att ha med sig också. Handkrämen har flera av mina vänner testat och den har fått bra respons...


OM DECUBAL

Decubal är en ny hudvårdsserie speciellt framtagen för personer med torr eller mycket torr och känslig hud. Redan på 70-talet togs "klassikern" Decubal Clinic fram av hudläkare på Sahlgrenska sjukhuset i Göteborg. Decubals produkter är utvecklade för att fungera i ett klimat där torr hud är ett vanligt problem.


Om du vill bli buzzador och prova nya produkter och tjänster så gå in på buzzadors hemsida och registrera dig! Skriv gärna att jag har tipsat dig genom att ange användarnamnet j.axel...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kan man köpa decubal på apoteket månntro? Är beroende av försvarets salva till läpparna och är decubals snäppet bättre så måste jag ju prova den!

Kram Jenny Björnvad

Jennie sa...

Vad kul att du kikar in här, Jenny! Hoppas allt är bra.
Vi kanske syns på en fika snart tillsammans med Majja, det hade vart jättekul!!

Decubal finns på Apoteket, men jag vet inte om just denna läppbalsam för extra torr hud finns ute i handeln än...

Men den är kanon så kika efter den nästa gång!

Kram Jennie