torsdag 4 november 2010

Paket och besök...

Hm

Sitter och slötittar lite på Vakna med the voice och Sixten tittar i sin nya bok, inköpt på Gekås. Snart är det dags att "hydda" till sig och förbereda för lite shopping på stan och handling. Som tur är får jag lite hjälp av min systerdotter M som kommer hit efter hon har varit hos tandläkaren. Det blir ett besök på Lindex (ska hämta ut paket osv.) och Kappahl. Sen blir det handling på Willys, lite mat för dagen och blöjor är ett måste! Ska även hämta ut ett paket från Hm med min vinterjacka. Det ska bli spännande! Hoppas den passar, för nu har jag väntat på den sen augusti då jag beställde den...

Får se vad vi hittar på mer idag, M stannar nog till 3 så vi hinner käka, fika och mysa med Sixten innan hon far vidare...


1 kommentar:

Mari sa...

Jätte fin kofta och jacka
Låter som en mysig dag!
kram