fredag 12 november 2010

Tossor på...

Idag är det ett riktigt krypa-upp-i-soffan väder! Men jag trotsade regnet och tog mig till stan iallafall. Hittade bland annat en riktigt fin klänning på Kappahl, dock inte någon på bilderna jag la upp utan en myyycket finare.
Sen blev det lite till lillkillen såklart. Enkla basbodysar, tre för två blev det, eftersom stl 62 börjar bli för smått och byrålådan börjar gapa tom. Slutligen fick jag tag på mer stoppvar till mina små skapelser och en liten överraskning var till min pappa och självklart mannen i huset. Det är ju hans första farsdag på söndag så det måste firas med pompa och ståt!!

Ikväll blir det lite annorlunda, främst för mig men även mannen. Vi ska ut och äta, själva! Sixten lämnar vi hemma i tryggt förvar med mormor och morfar. Det är första gången jag är ifrån Sixten på kvällstid när han ska äta och läggas så det ska bli spännande. Antar att det blir värst för mig, för jag vet att han trivs med mina föräldrar och kommer tas väl hand om....
Jag däremot kommer säkert sitta och tänka på hur han har det...löjligt egentligen, men det finns väl ett rätt starkt band mellan mamma och barn som får sig en liten törn när man är ifrån varandra lite längre period. Det ska iallafall bli väldigt mysigt och skönt att få komma iväg och äta och bara bry sig om varandra!


Ha en mysig dag i rusket, kram

3 kommentarer:

Unknown sa...

Ni kommer få en jättemysig kväll! Och du kommer nog njuta även om du har lilleman i tanken, va nu riktigt kärleksfull med mannen ; )
Ha en underbar kväll vännen!
Puss o kram

Pia sa...

Njut nu av varandra och den goda maten! Kram, syrran <3

Fiffi sa...

Tack för dina värmande ord! Behövs just nu kan jag ju säga.
Stor kram!