tisdag 2 november 2010

Besök...


Dagen började med en mysig massagestund på Bvc för mig och Sixten. Ja, det var ju bara Sixten som fick massage, lyckost!! Idag var vi bara två mammor där för de andra var sjuka. Jag hoppas innerligt att vi slipper förkylningar nu, det är verkligen ingen höjdare med sjukt barn eller vara sjuk själv.
Mina tankar går till min kusin som ligger inne på sjukhus fortfarande med sin minsta son på 2 månader som antagligen har åkt på en infektion eller virus, stackare!! Jag hoppas verkligen lille C mår bättre snart....

Åter till dagen! Efter massagen åkte vi och hämtade kusinen J som ville komma och hälsa på idag eftersom dom har lov denna veckan. Sen kom även farmor S/svärmor på eftermiddagen för att hälsa på lillen (och mig med förmodar jag ;). Så denna dagen gick i racerfart den med! I morgon är det dags för "veckopromenaden" hos mamma och jag hoppas att jag kan hitta lite mer tyg och knappar till mina skapelser. Det blir till att dyka ner i tyglådorna igen!

Tröjan på bilden är köpt på Kappahl och värmer skönt i höstrusket. En annan som inte har råd med dyra Odd Molly-tröjor får hålla tillgodo med billigare "kopior" men det är inte fy skam...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad fin den var!

Caroline - Ellas mamma sa...

Bra jobbat kapahl säger ja.. måste spanas in!

Vist är det underbart med de små, tänk så blödig man är =) kram