söndag 8 augusti 2010

Vimplar...



I dag har nästan hela min familj (bara mannen som saknades) varit på liten utflykt till två trädgårdar. Dessa trädgårdar hade öppet hus för allmän beskådning och sålde även lite fika. Man blev fylld av inspiration så nu vill man ändra massa i trädgården igen och önskan om ett fint växthus av gamla fönster blev ännu större...  Drömma kan man ju alltid!
Sista trädgården hade även självplockning av blommor, endast 25 :- buketten!! Så självklart fick en bukett följa med hem, denna gång i röda, orange och vita nyanser...

Bilden visar på ytterligare lite pyssel som jag sysslade med de första veckorna efter Sixten föddes. Tygerna köpte jag när jag, syster yster och mamma var på tygresa i våras. Älskar dessa tyger med sina mönster och klara färger. Har lite kvar och funderar hur jag ska använda det bäst? Kanske kan bli en mobil till. Ska ta kort på barnvagnshänget och presenterna från i torsdags med så fort som kamerabatteriet är laddat...

Inga kommentarer: