fredag 6 augusti 2010

Födelsedagen...


Hade en riktigt mysig födelsedag igår som startade med frukost på sängen med en bukett röda rosor från mannen och liten present från Sixten. Sen bar det av till stan för att handla in lite till kvällen. Körde faktiskt på tacobuffé för att göra det så enkelt som möjligt. Väldigt uppskattat av gästerna faktiskt tror jag...
På kvällen kom familjen och mina svärföräldrar och jag fick många fina presenter. Ska fota lite sen så ni få se! Sixten flög från famn till famn och verkade väldigt nöjd med kvällen han med, hann knappt äta kvällsmålet innan han somnade gott i korgen och sov sen fem timmar i sträck.

Tack mina nära och kära för allt fint!

1 kommentar:

caroline sa...

men grattis i efterskott till dig och tack. Min dag har startat utmärkt. Lunch med god vän, snäll unge och i kväll blir det middag =) hoppas liten gått upp ordentligt. kram