onsdag 18 augusti 2010

Höstgarderob...

   
   
    

   

   

Nu har jag äntligen rensat i garderoben på gamla kläder som antingen har gjort sitt eller är för små, så nu ska det finnas plats för mina nya godingar. Har både varit i grannstaden (som jag nämnt innan) och shoppat, beställt på nätet och varit på Gekås. Så det är en salig blandning...

Uppifrån och ner följer här:
Beiga "jeanstights", Vero Moda. Glansiga svarta tights, Gina Tricot. Stickad tröja och halsduk, Hm online. Flanellskjorta, Gekås. Brunt linne m. ficka, Vero Moda. Döskallescarf, Gina Tricot. Jeans, Gina Tricot. Mc-stövlar, Hm online.

Har blivit lite bastoppar och lite annat med så nu har jag lite nytt till min "nya" figur! Nu saknas bara vinterjacka med, och den tror jag att jag har hittat på Hm. Skinnjackan får duga som höstjacka i år om jag inte hittar nån billig och bra. Sen ska det ju till lite goa stickade strumbyxor också...

Idag har jag annars varit hos mamma och käkat middag och tagit en lång promenad, bloggade om detta direkt från mobilen men det verkar inte har kommit fram konstigt nog...


1 kommentar:

Unknown sa...

Hej vännen! De där bootsen är ju skitsnygga! Det kommer ju vara så inne med såna i höst och vinter vad jag har förstått. Tur att vi är så moderna ;) hehe...på tal om inlägg från mobilen,har upptäckt att den blog away inte är så bra, skickar som sagt inte iväg inläggen, men blogger androiden fungerar bättre tror jag, det går ju lägga in bilder nu direkt från mobilen. Man måste bara kolla uppdateringarna lite titt som tätt. KRAMAR