onsdag 4 augusti 2010

Vill ha...

Collage: HM

Garderoben är inte rolig nu kan jag tala om. Hälften får jag fortfarande inte på mig och hälften är tråkiga kläder som jag köpt under graviditeten, alltså med andra ord tunikor och tights. Hade jag haft en rejäl summa pengar och tid skulle jag nästan byta ut hela garderoben!! Har hittat flera godbitar från Hm nu till hösten, och vem vet, något kanske man kan få köpt till sig.
Något som inspirerar mig väldigt mycket på Hm:s hemsida är just tjejen till höger. Bilderna hon är med på är himla snygga och enkla outfits, plus att hon är mulligare än de andra modellerna. Det gillas starkt!! Äntligen har man nån att relatera till... (Ni kanske har märkt att jag även använde hennes frisyr som inspiration i förra inlägget..)

Ja som sagt, kan bara säg att jag hoppas på lite presentkort på Hm imorgon då jag fyller år... (blink, blink)

2 kommentarer:

Pia sa...

Nu har det bloggats minsann! Är det telefonen förtjänst.... Vi ses imorrn (eller idag beroende på när du läser detta) och då blir det GRATTIS söstra mi!!!

Nina - Glamourmamman sa...

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!!
Hoppas att du får en underbar födelsedag idag!

Kramar!