tisdag 31 augusti 2010

Målning på G...


Nu börjar det verkligen likna rutiner här hemma. Såpass mycket att jag till och med kan ta itu med lite renovering mellan amningar och lekstunder, när Sixten sover då ställer sig morsan och målar!
Idag började jag lite lätt med hyllplan som ska in i skåpet på toaletten. De har ju bara legat i så där 1 år om jag inte minns fel. Sen fick även fönsterbrädan i Sixten blivande rum sig en strykning av den vita färgen. I morgon ska nog det bli färdigmålat hoppas jag.
I morgon är det även dags för det stora klippet. Ska försöka mig på att ta en före-bild så ni får se skillnaden. Det lutar åt en lång page med uppklippt nacke tror jag. Skulle jag sedan tröttna på det blir det nog lugg också....

1 kommentar:

Unknown sa...

Va duktig du e gumman! Och va roligt det ska bli att se resultatet av din klippning. Du kommer säkerligen bli väldigt snygg (som alltid) ;) och jag kommer säkert bli avundsjuk och sugen på att klippa mig igen,,,men nej nej jag ska spara nu!!!
KRAMAR