tisdag 10 augusti 2010

Presenter...


Fyllde ju år i torsdags och fick då jättefina presenter av mina nära och kära. Av mannen fick jag en lite för tidig födelsedagspresent några dagar innan, nämligen en Sony Ericsson X10 mini. En riktigt behändig mobil som är lätt att använda både till samtal, sms och surfning. Hade ännu inte kommit på hur man bloggar med den, men så fort jag fått koll på det så kommer nog bloggen uppdateras betydligt mer...
Av Sixten (mannen) så fick jag en kokbok av Leila. Väldigt goa recept som föhoppningsvis kommer att göras i snar framtid...

Av min mamma fick jag det väldigt vackra armbandet och örhängena på bilden. Själva länken kallas för Stenebylänk och det är min kära mamma som gjort det. Har önskat mig ett sådant väldigt länge så nu äntligen har jag fått ett! Fick även en kniv till mina bestick jag samlar på.
Av syster yster med familj fick jag en klocka, "spaset" med duschtvål och lotion, och sist men inte minst deras samling av favoritrecept som blev väldigt uppskattat. Ska nämligen försöka få ihop någon slags matlista på veckorna nu så jag inte får panik varje gång det är dags för lunch. Ni vet ju hur det är, man kör ofta samma recept vecka in och vecka ut. Så nu har jag lite andra recept att välja på som någon annan redan har provsmakat!!
Av mina svärföräldrar fick jag pengar som kommer väl till pass eftersom jag och bästa vännen M ska iväg på shoppingtur imorgon....


Så nu ska det slutas blogga och börja umgås med mannen som kommit hem från jobbet för dagen...

2 kommentarer:

Mirka sa...

Vilka fina smycken du fått och grattis i efterskott!

Petra bloggar sa...

Tack för din fina kommentar och grattis till ditt MIRAKEL! Lova att se honom som det...ÄVEN när han har målat på väggarna med spritpenna ;-)

Måste säga att mobilen du sytt är den finaste jag NÅGONSIN sett, jag hade beställt en av dig direkt om detta hade gått vägen :S

grattis i efterskott!

KRAM Petra