tisdag 3 augusti 2010

Lugg - Page...?

Nu efter graviditeten så känns min nuvarande frisyr så tråkig. Mörkt, långt, lite uppklippt och ingen rolig frisyr överhuvudtaget. Jag brukar nästan alltid få lite panik över håret inför hösten, man vill ju ha något lättskött, snyggt och passande till alla höstens dova färger.

Nu har ni ju ingen aning knappt hur jag ser ut, men jag kan säg att jag har haft alla slags frisyrer nästan och jag har trivts bäst i långt hår med rak lugg eller page. Så då är frågan vad man ska slå till med...? Vad tycker ni kan vara snyggt till hösten?

2 kommentarer:

Nina - Glamourmamman sa...

Jag tycker att du är superfin i lugg! Har du börjat tappa mycket hår? Mitt hår rasade tyvärr av mig under amningen :-(

Kul att du är tillbaka i bloggosfären :-)
Kram & hälsa familjen!

caroline sa...

jösses vad jag har missat. STORT grattis till lilla prinsen. Han e helt underbar. Tur att vi är många som känner lika. Det är tufft ibalnd att veta vad som är och inte r. Alla ger ju så mycket råd och alla tycker och tror olika. Hur går det för er hemma. Funkar amningen för dig? kram