torsdag 17 juni 2010

Boar...


Nu äntligen finns det både tid och lust till att börja boa ordentligt! Jobbade min sista jobbardag i fredags och har redan haft ett par dagar semester, och det var verkligen på tiden känner jag. De sista veckorna på jobbet var jag helt slut och jag kände att jag inte kunde jobba fullt ut. När man sen kom hem orkade man ingenting utan det blev till att lägga sig med kuddar bakom ryggen och kuddar under fötterna som på sistone har svullnat rätt rejält.
Nu när man går hemma kan man slappna av ordentligt och bara slappa, och då finns det även tid och ork att plocka med lite av varje.

Dom första dagarna har bestått av att plocka lite på det stora tvättberget, som har legat alldeles för länge. Men nu, efter tre dagar så är det bara lite stryktvätt kvar...Härligt! Både gamla filtar, gardiner och täcken har blivit tvättade så nu är det bara att plocka in det rena i skåpen.
Fortsatte att tvätta idag när man ändå var igång och då var det lilla apans täcken, lakan och kuddar som åkte in i tvättmaskinen...

Nu hoppas jag på iallafall två, tre veckor till hemma i lugn och ro innan lilla apan kommer. Jag har många små projekt jag kan sätta igång med t.ex. barnvagnsmobil, mobil att hänga över skötbord och säng, vimpel till barnrum och en massa annat. Är ni intresserade så kan jag lägga upp bilder på resultatet sen? Jag kommer också har mycket mer tid till att blogga också så nu kanske det kan bli mer än ett inlägg i veckan....;) hehe....

Ha en bra kväll, ska själv iväg och träffa mina kollegor och äta en bit mat och sen vara med på Pop Quiz på Harrys här i stan!!! Ska bli jättemysigt!! Sista kvällen ute, innan vårfamilj blir större....

1 kommentar:

Unknown sa...

Jag är självklart intresserad av resultatet :) men jag har ju turen att se det i verkligheten också. Puss!