onsdag 23 juni 2010

Utemöbler och förlossningsväska....

Utemöbler "Dalarö" från Rusta

Det bidde inga utemöbler idag heller. Det var tredje gången vi åkte till Rusta i grannstaden, och varje gång har möblerna tagit slut eller inte kommit från det stora lagret. Nu får vi vänta tills efter midsommar innan vi får tag på några och då ska jag ringa ner före och kolla så dom säkert finns inne...

Ja, annars så har dagen varit som den startade. Är otroligt trött, men har vilat hela dagen så jag klarade att hänga med på en liten shoppingrunda. Efter besöket i grannstaden åkte vi och hämtade ut startpaketet man får från Pampers, och så blev det en sväng in på Willys för att handla lite som ska med i förlossningsväskan som ska packas dom närmaste dagarna. Mannen plockade till sig lite snacks, saftsoppa och färdigbredda knäckebröd som han kan proppa i sig om han skulle behöva under förlossningen...
Ja, så nu ska allt bara ner i väskan och sen är det bara att vänta!

4 kommentarer:

Towe sa...

trist med möblerna. Jag väntar också, bf igår men verkar inte hända någonting...

Malin-mamma till Sam och bebis i magen sa...

Vilken söt blogg, snart dax för bebis, mys!

Nina - Glamourmamman sa...

Oj, vad många läsare du har fått, kul!! :-)

Försökte kommentera igår, men det verkar inte ha publicerats... Jag skrev i varje fall att jag trodde att det var på g nu, iom illamående och sammandragningar. Inget inlägg idag, så jag kanske har rätt :-)

Om inte så hoppas jag att du mår lite bättre idag!

Kramar Kusin Vitamin

Trademax.se sa...

Hej!

Kolla gärna in vår hemsida om du är ute efter utemöbler :)

Vi har några väldigt populära loungegrupper och matgrupper.

www.trademax.se