söndag 20 juni 2010

Vecka 38...


Ja nu äntligen har jag fått tummen ur och fixat till en "magbild". Det var alldeles för längesen jag dokumenterade magen, men tiden går så snabbt så man hinner knappt med.
Samtidigt som veckorna går, växer magen och kläderna blir mindre. Har fått rensa i garderoben ordentligt och fått lite mer översyn på vilka kläder som fortfarande går att använda. Strech är inte alls fel så det får hänga kvar, men alla tunikor och empireskurna klänningar som jag köpte i början i tron om att det skulle funka när magen växte får tyvärr hängas åt sidan så länge. Riktigt synd, för där finns många av mina favoriter.... 


4 kommentarer:

Nina - Glamourmamman sa...

Vad FIN du är! Tänk att eran lilla bebis kan vara här vilken dag som som helst nu :-)

Jag förstår precis ditt dilemma med kläder... Rensar med jämna mellanrum, och utbudet krymper... Eller jag växer ;-) Men nu vill jag helst inte köpa mer kläder till mig själv innan bebisen är ute. Men det kliar i fingrarna lite ;-) Sköt om dig!

KRAMAR!!

Hem och Lycka sa...

Så fin mage!

kram Mia

Unknown sa...

Vilken vacker bild vännen! Du är så fin i din mage :) längtar efter att få se dig live snart och kanske klappa den fina magen lite ; ) KRAMAR

Tova sa...

Åh, vilken fin mage! Och inte alls långt kvar ser jag :)
Man blir nästan nostalgisk, nu var det 5 månader sen man var gravid men det känns som igår...

Kramar