onsdag 23 juni 2010

Mindre bra dag...

Ny lampskärm från Gekås. Prickig såklart!

I dag är det ingen bra dag... Har sovit dåligt och mådde illa igår kväll samt mycket sammandragningar så det var svårt att somna överhuvudtaget. Man ska ju absolut inte klaga, så bra som jag mår i vanliga fall. Har iallafall ingen som helst ork eller energi att ta itu med någonting så det får bli vila större delen av dagen.
Hoppas man mår lite bättre senare i eftermiddag för då är det tänkt att jag och mannen ska iväg och köpa nya utemöbler, om dom nu finns inne....

Var ju hos barnmorskan igår, och allt såg jättebra ut! Magen följde kurvan fint och hjärtslagen låg på 145, lilla apan sov och var helt stilla under besöket. Bm började prata om att vi skulle boka uppföljningssamtal efter förlossningen och då började man verkligen förstå att det är sååå nära. Började känna otrolig stor förväntansfullhet inför "the big day" och nu kan jag knappt vänta tills vi får träffa vårt lilla pyre!!! Jag är så redo!!

1 kommentar:

My sa...

Jag är såå sugen på att få en ny liten kusin! Ska bli så kul!