tisdag 22 juni 2010

Sömn och sol....

Sommarklänning från Lindex

Vaknade precis och blev väldigt förvånad. Efter enbart ETT toabesök i natt så har jag sovit ända till åtta! Hur längesen det va jag sov så länge utan så många kissepauser under natten kommer jag inte ens ihåg. Kanske nångång i höstas.... Vilken bra start på dagen! Samtidigt ser jag inte ett moln på himlen och solen lyser.
Nu på morgonen ska mannen med till barnmorskan för näst sista besöket innan beräknad datum för apan. Ska bli spännande och få se om man har växt något mer under de här veckorna. Magen känns ju mycket större. Hoppas inte min vikt har ökat så hemskt mycket, vill gärna hålla mig under 20 kilos gränsen. Men skulle det gå över så skit i det! Huvudsaken är att allt går bra!!
Nä nu måste jag hitta något att slänga på mig i garderoben. När jag kommer hem är det förhoppningsvis bikini och sommarklänning som gäller....

Ha en skön dag allihopa! Hoppas ni får en riktigt solig och bra dag....


Inga kommentarer: