måndag 21 juni 2010

Soffmys och besök....


Har haft en jättemysig dag idag. Solen ville inte stanna kvar mer än ett par timmar på förmiddagen, men däremot kom min goaste vän och lille T på besök och förgyllde min dag !! Vi hann precis med lunchen ute på altanen sen kom regnet. Så fikan med jordgubbar och grädde + lite kakor fick bli inomhus istället. Vi som hade tänkt ta en promenad och ta lite kort fick snällt stanna inne och tjöta lite i soffan istället medan lille T sov i vagnen.

Nu ligger jag i sängen med lillkisen jämte mig och vilar. Väntar in mannen som precis har kommit hem, sen blir det film i soffan. Blir någon vampyrfilm tror jag, får se om det är någo att ha...

1 kommentar:

Nina - Glamourmamman sa...

Vad kul att du är tillbaka i bloggosfären igen - två inlägg om dagen är inte illa pinkat ;-)

Ha en skön kväll!
Kram Nina