lördag 19 juni 2010

Tvätt och bröllop...


Vet inte riktigt hur många maskiner jag har tvättat. Men nu ska nog de flesta sängkläder, täcken, kuddar och kläder till lilla apan vara tvättade och fräscha. Är riktigt sugen på att bädda lite också men man har ju tyvärr det där skrocket i huvudet att man inte ska bädda innan! Hur ska man göra? Men hur mycket värre skulle det egentligen kännas om man har bäddat innan eller inte om något mot all förmodan skulle ända? (Jag tror jag kommer bädda inom kort iallafall och strunta i alla förmaningar och skrock)

Antar att det är många som sitter vid tv:n idag och kollar in "the big wedding". Tv:n är på här med och jag sätter mig med jämna mellanrum och kikar lite på förberedelserna. Det är ju inte var dag man får se ett kungligt bröllop i Sverige. De verkar ju ha bättre väder i stora staden än vad vi har här på västkusten i allafall, som tur är...

3 kommentarer:

Erika sa...

Tack så mycket! :) Förstår att ni längtar! All väntan är sååå värt det :D

Evelina sa...

Jag bäddade innan men det är faktiskt ganska onödigt! Vi hade honom i alla fall i vår säng ett litet tag där i början när vi kom hem, så bädda hinner man göra :-) Men man VILL ju fixa och förbereda så mycket det bara går hihi...

Kram!

caroline sa...

så mysigt att gå hemma och boa in sig nu i väntan på den lilla. Det är såå mysigt. Hoppas hon/han kommer snart. Vet du vad det blir förresten? ha en trevlig lördag kväll.