fredag 18 juni 2010

Itsy bitsy....


Nä nu får solen komma på riktigt. Tycker det är lite taskigt att den bara dyker upp en dag och sen försvinner resten av veckan! Jag som till och med har fått tag på en riktigt snygg och bekväm bikini som förhoppningsvis kommer räcka till resten av sommaren....om det nu blir nåt bikiniväder...

Idag är det annat inköp som gäller. Jag och mannen ska ta oss till grannstaden i söder och se om man kan hitta en passande amningsbh. Vill gärna få tag på en som man kan ha i början så man slipper ut och leta det första man gör. För utan bh går jag inte...
Givetvis ska vi passa på och kolla in butiker som vi inte har här i stan också. Jag hoppas bara att jag orkar med dagen. Fick gå upp i natt på grund av illamående så nu mår varken magen eller halsen vidare bra. Inte roligt att få tillbaka illamåendet så här sent i graviditeten. Har haft illamående ett par mornar nu det senaste veckorna men det är bara att hoppas på det bästa, att det försvinner illa kvickt!!

Ha en riktigt skön fredag!

Inga kommentarer: