lördag 22 maj 2010

Härlig dag...



Nu är trappan målad en gång! Bara en strykning kvar sen är den helt färdig. Medan jag har slitit med att förflytta min stora, osmidiga kropp ner och uppför trappan, så har mannen hoppat mellan ishockey på tv och tapetsering i kommande barnrum. Så visst har vi fått gjort en hel del idag. Det blev även en snabbvisit på Rusta för att inhandla två snygga solstolar i vitt som jag visat innan. Jättesköna, och jag ser mig själv ligga i en av dom med en go bok under parasollet om ca tre veckor och bara ta det lugnt....

I morgon är det dags att göra färdigt altanen. Räcke och vindskydd ska upp och sen är det bara altandörren in som saknas...

1 kommentar:

Nina - Glamourmamman sa...

Inte ett inlägg på flera veckor!Har du helt boat in dig eller ;-) Vi vill ju se och höra hur du mår :-)
KRAM!!