torsdag 20 maj 2010

Vattengympa...

Bild från: vattenhuset.

Första gången igår på vattengympan. Härligt att få ligga i 33 graders vatten och sprattla. Inte lika härligt att gå upp ur vattnet, tyngdlöshetens känsla försvann på ett kick och kvar fanns känslan av en stor gigantisk flodhäst....

Idag har varit en bra dag om än lite ansträngande. Glömde av för ett ögonblick att jag var gravid när det lektes med barnen på skolan. Det fick jag igen efteråt, rejält. Nu blir det ryggläge resten av dagen...


2 kommentarer:

Nina - Glamourmamman sa...

Mysigt! Är det vanlig vattengympa eller bara för gravida? Vet att en kompis till mig gick på en kurs som hette Magplasket, där det först var vattengympa och sedan avslappning inför förlossningen. Låter superbra! Kan du bada under förlossningen så rekommenderar jag det starkt!!

Kramar!!

Mamma Jessica sa...

Åh tack så hemskt mycket :)
Jag skickar över lite bilder på din mail =)
det blir lite blandat med bilder, men främst på mitt vardagsrum :)