lördag 8 maj 2010

Vila...

Bild:Rusta

Den här skulle inte sitta fel när altanen är färdig och solen skiner. Mannen fick en liten titt på den igår och sa att det är nog inte fel med två...hihi undrar vad han menade med det.

Jag längtar verkligen tills jag får chansen att bara ta det lugnt innan "the delivery". Även om jag tycker att det ska bli tråkigt att lämna mitt jobb och alla goa barn så är det tvunget att få ta det lugnt ett par veckor innan. Har ju som sagt samlat på mig en mängd tyg som ska sys till mobiler, skallror och annat. För nu börjar det verkligen kännas att man har gått in i den sista perioden, magen är tyngre, ryggen får ta stryk och tröttheten kommer som ett brev på posten. Man får verkligen vara glad att man slipper foglossning och annat besvär än så länge, även om jag känner av sammandragningarna rejält och får kramp i magen med jämna mellanrum.

Nu har alla vänner runt omkring fått sina små bebisar så nu är det bara jag kvar! Åå vad jag längtar!! En rolig sak är att jag har gissat rätt på allas små bebisar, två små pojkar och en flicka blev det, precis som jag trodde. Så nu är det frågan om jag har gissat rätt på mig själv också? Då börjar man ju nästan tro att man är synsk! Haha!!

Nä, vad ska man hitta på idag? Det blir nog till att måla klart trappan, äntligen. Sen blir det nog mycket lugn och ro. Kanske ta en sväng till staden också....

1 kommentar:

Nina - Glamourmamman sa...

Hallå där, JAG är faktiskt kvar :-) Och jag får dessutom vänta ytterligare några veckor ;-)

Ha en riktigt skön dag, trots regnet! Kramar!