måndag 17 maj 2010

New glasses....


Äntligen har jag fått tummen ur och gått och kollat mina ögon...om än två år för sent. Skulle egentligen bytat "ögon" för länge sen. Men ni vet hur det är, man tänker "-Hmm, men jag fixar det nästa vecka" eller "-Jag väntar till nästa löning". Men nu är det äntligen gjort och nu ligger det 5 par här och väntar på att jag ska bestämma mig. Har saknat mina mörka bågar jag hade innan de nuvarande genomskinliga, så det får bli åt det svarta hållet. Men vilka, det är frågan? Ska man gå på det mer vanliga eller ska man våga lite mer "modernt"?
Det lutar iallafall åt ett par billiga bågar eftersom jag ska köpa ett par solglasögon med min styrka till. Har tröttnat på att ha dubbla glasögon i bilen eller inte se något när man exempelvis ligger på stranden...


1 kommentar:

Nina - Glamourmamman sa...

Hmm, svårt val.. vet precis hur du tänker... Det är mycket pengar det handlar om, men jag tror ändå att man ska välja några hysat moderna, så att man VILL använda dom! Jag skulle också vilja byta, för jag trivs egentligen i glasögon. Men jag får nog vackert vänta till bättre (rikare) tider ;-)

KRAM!

Ps: Nu vill vi ha en ny magbild :-)