lördag 22 november 2008

Vinnarna!!!

Då var det äntligen dags för lottdragningen!! Så glad jag är över att så många ville ha chansen att vinna mina hjärtan som jag knåpat ihop efter bästa förmåga. Som tur är hade jag en ypperlig hjälpreda vid dragningen, nämligen lillkatten som noga valde ut vilka papperslappar han ville ha ur den lilla skålen... Nä nu ska jag inte hålla er på halster längre......


1:a priset (det stora hjärtat) går till..... Anna från "Annas tävlingsblogg"!




2:a priset (det lilla hjärtat) går till..... Emma från "Princessemma"

Grattis till vinnarna! Skicka era adresser till min mail så kommer det snart ett litet paket på posten!! Tack än en gång till alla som ville vara med....

♥ Stor KRAM Jennie ♥

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh! Grattis till vinnarna! Tur att du hade katten ;).

Ha en bra kväll!

Kram M!

Beas sa...

Vilka fina hjärtan du gjort...jag känner igen tyget då jag också har några skuldmedvetna metrar liggandes här hemma av den.

Det ska bli spännande att se rullgardinen!

Anonym sa...

Vad kul att jag vann, jag mailade just över min adress till dig.

/Anna

Anonym sa...

Å vad kul att jag vann!
skickar min adress på mailen nu:)

tack ännu en gång!
Kram