torsdag 13 november 2008

Ikeatur...


I morgon är det dags för en liten tripp till Ikea. Jag hoppas att allt jag vill ha finns denna gången. Har nog åkt upp tre gånger och åkt hem utan läslampan Barometer som jag har önskat mig länge. Men denna gången verkar det finnas ett par kvar i morgon om man kan lita på lagerlistan på nätet.
Äntligen ska vi även få iordning på sovrummet ordentligt med ett "tv-skåp" i form av Hemnes klädskåp, nya sängbord och ett överkast slinker nog ner i vagnen också.... Sen kan det nog bli några bilder på vårt sovrum i ett lite nyare skick!!

Kram Jennie

5 kommentarer:

Anonym sa...

Håller tummarna för dig!! Jag skulle oxå vilja åka till Ikea.. Men, just ja, jag ska ju inte handla en massa saker nu!! Kramen

Anonym sa...

Hej Jennie
Duken i mitt inlägg kommer från Kate W, http://www.kate-w.com/, men jag är inte säker på att den finns kvar i sortimentet. Du kan ju alltid höra med henne. Det kan ju finnas en återförsäljare nära dig som har den.
Jag vet inte ännu vilken tidning reportaget kommer i, men troligen blir det i Lantliv. Jag lovar att skriva på bloggen när jag vet!

Anonym sa...

JAg älskar IKEA. Hoppas ni finner allt ni vill ha! Ha en rba dag!

Kram

Anonym sa...

Duken finns att beställa på Hem och Hav. Ring 040-452311 så skickar de den till dig. Det finns bara tre kvar!

Anonym sa...

min syster har en sådan där lmapa barometer. jätte fin i silverfärg. tuff i röd färg :)lycka till med inredningen!