fredag 14 november 2008

Men vad är det jag ser??! Besöksmätaren har överstigit 5000 besökare!! Helt fantastiskt!! Måste passa på att tacka så hemskt mycket för alla besök och kommentarer jag fått sen jag startade för ett år sen. Det är så roligt att det faktiskt finns en del där ute som följer mina inlägg. Jätteroligt!!
Jag startade ju bloggen den 13:e november förra året så igår var det exakt ett år sedan. Frågan är om inte detta verkligen ska firas med en liten utlottning!!? Håll därför utkik nu i slutet på veckan så får vi se vad jag kan hitta på....

Stor KRAM till er allihopa
Jennie

5 kommentarer:

the Babyblues sa...

Ja utlottning - det tycker jag också ;).

Men vad härligt att den verksatan är igång! Det är ju det absolut mest fantastiska man kan gå igenom. Visst var det jobbigt med allt strul med sjukhuspersonalen och smärtan, men det försvann snabbt när man fick sitt lilla pyre på bröstet. Helt otroligt! Lycka till!

Kramar!

the Babyblues sa...

"verstan" ska det ju vara

Gårdsromantik sa...

Grattis!

Då håller jag utkik!

Kram Maud

Anonym sa...

Tack för en bra blogg!!! Kram

Anonym sa...

Svar: Oj jag glömde ju svara ang tapeten:) Det är nog inget speciellt märke på den. Är nog bolagrets egna kollektion. Kram