måndag 17 november 2008

Utlottning!!

Nu är det äntligen dags för en liten utlottning. Det enda du behöver göra är att lämna en liten kommentar i detta inlägget och ni som har blogg får gärna länka hit!

I 1:a pris lottar jag ut det stora hjärtat och som 2:a pris det lite mindre. Ni har fram till på fredag den 21:e på er och på kvällen efter kl 18.00 så kommer jag dra två vinnare...

Lycka till nu och tack än en gång för alla goa kommentarer och för att ni vill komma in och läsa!!

Stor KRAM Jennie

41 kommentarer:

Anonym sa...

Å, så fina hjärtan!! Ett sådant skulle sitta fint.. Håller tummarna å ska tipsa om utlottningen under kvällen. Kramen

Anonym sa...

Jättesöta hjärtan, jag vill förstås vara med.

Har länkat i min tävlingsblogg (tipsa gärna mig om du kommer ha fler tävlingar så lägger jag ut dem där).

http://molnboanna.blogg.se/2008/november/hjarta-1.html

info@annakarlsson.se

Anonym sa...

Jag vill vara med, hur söta som helst!

Therese sa...

Åh så fina hjärtan, jag är usel att sy själv men älskar årets trend, med stickat, sytt, virkat, tovat och sydda saker i granen å som pynt. Så jag skulle bli själa glad om jag vann något av dina hjärtan!

Kram Therese

Anonym sa...

Åh, vad fint!
Jag är gärna med och tävlar!

Anonym sa...

Söta! Jag är gärna med och tävlar!

Julhuset sa...

Vill gärna vara med i din utlottning.Länkar till tävlingen.

Julhuset sa...

Vill gära vara med, fina hjärtan.

Linda sa...

Jag vill jättegärna vara med och tävla. De är riktigt söta, dina hjärtan.
Länkar till tävlingen på min blogg.
:)

Anonym sa...

Jag vill gärna delta i tävlingen här är länken till dig
http://stickmonster.bloggagratis.se/2008/11/17/1095237-tavlingar-bra-julklappsvinster/#1095237

Ha en bra dag

Anonym sa...

Vilken mysig blogg du har. Självklart vill jag vara med och tävla.
Ha en bra dag!

Anonym sa...

Jättefina hjärtan!Såklart man vill
vara med :)
Kram Monica
monikanen@yahoo.se

I ett litet rum sa...

Hej! Supersöta hjärtan! Jag vill naturligtvis också vara med! :)

/Daniela
nelamaria86@hotmail.com

Dorpan sa...

Jag vinner gärna de små söta hjärtanen=) Länkar på min sida http://dorpansjulblogg.blogspot.com så kan fler vara med och tävla=)

Kram Dorpan

Anonym sa...

Jag är jättegärna med och tävlar! :D

Anonym sa...

jättesöta, klart man är med!jag har länkat till höger i min blogg.
Kram Pernilla

Anonym sa...

Jag vill vara med utlottningen =) superfina hjärtan!

Huset på kullen sa...

Jättesöta hjärtan. Jag vill gärna vara med så klart =)

Ha en bra tisdag! Kram Linda

Milla sa...

älskar hjärtan och vill såklart vara med och tävla

Har länkat i min blogg

Anonym sa...

Jag vill vara med och tävla!!!

Anonym sa...

Såå fint du har pysslat, verkar vara nya bloggtrenden att lotta ut saker.
Ha det gott Kram Mari

Anonym sa...

åhh vad fint!! Ett sånt skulle jag gärna vilja ha till min lägenhet! Kram Anna B

Anonym sa...

vilken fin blogg, och vilka fina hjärtan ;) jag är gärna med på en utlottning, och jag länkar från bloggen också :)

nu hoppas jag på tur :)

stor kram sara

Anonym sa...

Vilka söta hjärtan! Deltar gärna i tävlingen.

abackman66 at hotmail punkt com

Anonym sa...

Men så gulliga små hjärtan , vill gärna vara med och tävla om ett.
Lillemor

lillemor.fr@netatonce.net

Lotta (Maneki Neko) sa...

Jag vill jättegärna vara med i utlottningen! Har även länkat i min blogg:
http://deliquate.blogg.se/manekineko/2008/november/hjartan.html

Kram

Anonym sa...

Jag är med och tävlar! :)

Villa Tallbacken sa...

Jättesöta hjärtan - självklart vill jag tävla!! :-) Länkar inne hos mig... Kram E

Anonym sa...

Ååå hjärtan jag vill vinna detta!!!
Hoppas på tur:) ha de fint!

Anonym sa...

Hej jag är gärna med i din tävling. Men har tyvärr ingen blogg hoppas man kan vara med ändå, dem är ju så söta!!!!

varma hälsningar Anita

anitastjernkvist@hotmail.com

Anonym sa...

Jätte fina hjärtan som jag tror dom flesta vill vinna. Håller en tumme förmig själv.
kanders@spray.se

Anonym sa...

Hej,
Me too, me too!!! Jag vill garna vara med, trots att jag bor i Florida. Alskar jul och hjartan mest av allt.
keysbmv@yahoo.com

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar om dina fina hjärtan!
Kram Sandra

Unknown sa...

klart jag vill vara med här och länkar från min blogg där jag har en tävling me :)))

Vitudden sa...

Hejsan!

Vilken fin blogg du har :-)
Jag är gärna med och tävlar.

Ha en trevlig kväll!
Ulrika

Addis och Leif sa...

Vill jättegärna vara med och tävla, hjärtanen är superfina!
Länkat från vår blogg!

Mvh
/Addis

Märta sa...

Vill gärna vara med och tävla!

Anonym sa...

Jag vill vara med

cornelia.gyllborg@gmail.com

Anonym sa...

riktigt söta hjärtan! Ett sånt vill jag vinna:-)

jessica_dillner@hotmail.com

Anonym sa...

Jättesöta hjärtan! Jag tar en lott och håller tummarna!

Kramiz Anna/Heffaklumpen
http://heffis.blogg.se

Stina sa...

Vilka fina hjärtan!! Ett sånt vill jag ha :)) Hoppas på tur och är gärna med.
Har länkat till dig från min blogg.

Kram Stina