måndag 10 november 2008

Utmaning 1. Det "bidde" en kudde...


Ja äntligen fick jag gjort dom där kuddöverdragen och jag tycker dom blev helt ok! Kanske kommer tillkomma några knappar också för det ser lite tomt ut. Har kikat igenom min mors knappförråd och hittade några fina gamla knappar. Så sedär denna utmaning kanske är bra för henne med. Då blir hon också av med lite saker... Använde slutligen kardborreband på överdragen istället för att sy i en dragkedja, mycket smidigare!!

Det bidde ett litet hjärta också som även det ska få en liten knapp på sig. Och såna hjärtan blir det nog mer av, det blev nämligen lite tyg över. Skulle ett sådant hjärta va av intresse för utlottning kanske??....
♥ Kram Jennie ♥

6 kommentarer:

Malin sa...

Så fint det blev!
Gillade verkligen det hjärtat så det är klart det blir en utlottning =)

Mysig blogg du har!

I ett litet rum sa...

Hej!

Jättefina kuddar! Försöker också hitta juliga tyger att sy kuddar av som bäst, inte det enklaste då det finns så mycket fina! :) Hjärtat vore en alldeles utmärkt utlottningsvinst!

/Daniela

tina | pepparochvanilj.se sa...

Va fina kuddar!För att inte tala om hjärtat :D Naturligtvis vill i alla fall jag att du lottar ut sådana!!!

Ha det gott!/Tina

Hem och Lycka sa...

Helt ok!? De är ju jättefina! Och jättefint hjärta också, garanterat poppis för utlottning. kram

Anonym sa...

Urgulligt tyg! Det blir säkert superfint med knappar också

En inredoholic sa...

Ahh.. det tyget har jag med :)
Önskar dig en bra start på veckan. Kram Jannice