tisdag 4 november 2008

"Favorit" i repris...


Bilder från: Landstil
Känner just nu för ett långt bad....en god mustig soppa....en varm bädd....med många kuddar att borra ner sig i...
Tycker lite synd om mig nu. Har blivit förkyld andra gången på bara ett par veckor... Nu gäller det än en gång att köpa in Ipren, enchinagard, näsdukar och nässpray och ligga tills sängs så fort man kommer åt.... Vill ju så gärna vara frisk till helgen då det bär av till Helsingborg med en natts hotellvistelse och mysig utflykt i Helsingör. Allt för att fira att jag och mannen har hållt ihop i 11 år, förlovade i 10!!

5 kommentarer:

Södralycke sa...

Låter som en härlig helg! Hoppas du får hålla dig frisk, förkylningar är aldrig kul. Börjar själv återhämta mig efter 10 dagars envist snörvlande....

Ha det gott, kram Johanna

Villa Hemma sa...

Du får krya på dig! Den helgen vill man ju inte missa :D
Vi skall snart göra ngt liknade, fast vi tar Köpenhamn!

- Jenny

Huset på kullen sa...

Vilka härliga bilder. Ett sånt sovrum och säng skulle man ha och krypa ner i när man förkyld =) Krya på dig!

Kram Linda

Anonym sa...

fy för att vara förkyld :S uscha! KRYA PÅ DIG!!

Malin - I min trädgård sa...

Oj vilken fin blogg du har! Jag bara råkade trilla in här och det var ju tur! Har lagt till dig i bloggkoll :).

Kram M