tisdag 5 augusti 2008

Mannen väckte mig vid halv sju i morse med en bricka med en bukett rosor, frukost och paket...gissa varför?...Jo, det är ju min födelsedag idag!! Tänka sig att jag har blivit ett helt år äldre. Hur kan det ha gått till?...hehe.
Hela 29 år är man nu, och visst det är ingen ålder men visst har man börjat få lite ångest över att passera 30-strecket. Men samtidigt får man tänka på allt man har, en underbar man, en fantastisk familj, ett eget hus, snart en utbildning och inte att förglömma en "liten" katt som gärna tar tillfället i akt när det är födelsedag att leka bland papper och snören som hamnat i sängen...

I kväll kommer familjen och då bjuds det faktiskt på smörgåstårta. Det var längesen jag gjorde det. Fylld med allt gott man kan tänka sig. Fördelen när man gör den själv är ju att man kan lägga vad man själv tycker är gott på den!!

Tänkte att jag ville visa lite vad jag fick av mannen. Allt var önskningar så där har han verkligen gjort ett bra jobb!!
I sista paketen låg även ett presentkort från en av favoritaffärerna i stan så nu får jag äntligen möjlighet att köpa lite smått och gott utan få dåligt samvete...

Ha en bra dag, Kram Jennie











2 kommentarer:

Unknown sa...

Grattis gumman! Hoppas du får underbar födelsedag! Många kramar från mig

Anonym sa...

Grattis kusinen! Och du, det är inte så hemskt att passera 30 ;-) Kram på födelsedan!
/Nina