torsdag 7 augusti 2008

Nya färger....?





Bild: Greengate

Jag gillar verkligen denna färgen som Greengate har nu, har inte sett den innan så jag antar att den är ny för hösten. Frågan är bara om den affären som finns här i stan som tar in Greengate prylar verkligen tar in denna färg med? Tänk så enkelt det hade varit om man hade bott i Danmark eller att iallafall de som bor i norden kunde få handla från webbutiken.

Idag ska jag tillsammans med systeryster åka till en antikaffär och se om man kan ha lite tur. Är nu på jakt efter ett slagbord till köket som ska passa ihop med min ny-gamla kökssoffa. Det är ju svårare än man tror att hitta ett gammalt slagbord,men det är väl bara att leta vidare.... Förhoppningsvis kommer man hem med något idag iallafall, skulle även "behöva" lite gamla glas och kannor...

1 kommentar:

På min gatan i stan sa...

Riktigt fint tyckte ja! :-)

Fin blogg du har!

Kram Martina!