fredag 8 augusti 2008

Fler presenter...

Tänkte jag skulle visa lite mer av presenterna jag fick på födelsedagen. Har ju yttrat ett par gånger till familjen om vad jag har önskat mig och det gick igenom.

Plus presenterna så fick jag även fler presentkort till favoritaffärerna så nu blir det nog snart lite inköp av Greengate prylar också...

















Kaffeburken hade jag önskat mig. Har haft en tråkig plastburk länge nu och den vill man gärna inte ha framme på bänken.
Dom söta burkarna har "griffelfärg" på sig så där kan man ha i vad som helst och bara skriva innehållet med en tavelkrita. Vantarna berättade systeryster ska man inte ha till kroppen utan istället skrubba potatis och morötter med istället. Käckt!!

Boken om hur man gör smycken kom svågern med flickvän med och det ska bli spännande om jag får till nåt snyggt. Har redan fått beställningar...hihi!!
Ljusstaken kommer slutligen passa ypperligt på vårt nya matsalsbord när det väl blir inköpt. Riktigt fin tyckte jag den va...

Ha det bra, Jennie

1 kommentar:

S o F sa...

Vilka bra grejer!!

Bara lite avundsjuk. ;)

Kram!