tisdag 12 augusti 2008






Tittade in hos Camilla at home och blev riktigt inspirerad av de bilder hon visade från ett hus på den här sidan. Fantastiska bilder som visar den känslan jag skulle vilja frambringa hos mig i mitt hem.
Bordet som visas på en av bilderna är faktiskt ganska likt det vi ska inhandla så snart vi får ordning på vardagsrummet. Det är så fint att bryta av den vita basen med lite olika träslag. Jag ville ju helst ha ett gammalt ekbord men det är inte lätt att hitta så det får bli ett nytillverkat.

Än en gång önskar jag att jag hade stått på mig i valet av diskho, det är ju så mycket snyggare med en i porslin även om det kanske inte är det som håller längst. Men men det är aldrig omöjligt att ändra på det i framtiden.....;)

Ha en bra dag, kram Jennie

1 kommentar:

Hem och Lycka sa...

Vilket vackert kök.. *suckar* Hoppas få ett sådan nån gång i livet och då SKA det vara porslinsho, även om det är opraktiskt ;-) kram!