tisdag 1 februari 2011

Regn och klädinköp...

Oj oj vad jag har handlat idag, och inte en enda sak till mig själv. Nä, idag var det Sixtens tur att byta ut garderoben lite. Jag, mamma och pappa var i stan och käkade lunch tillsammans med mannen som hade lunchrast. Fläsk, raggmunk och löksås...mums!!
Sen tog vi en vända på Kappahl och Lindex. Hittade den gula pyjamasen som jag lagt ut bild på och lite annat smått och gott. Så där gick halva barnbidraget, resten får vara till blöjor och mat! Tack för sällskapet kära mor och far!
Fick även köpt en liten present till den min mysiga vän som fyller år på fredag. Vad det är kommer jag INTE lägga ut, eftersom min vän är en trogen besökare på bloggen. Men till helgen kanske det kommer en bild...
Kan inte lägg ut några bilder på Sixtens nya outfits eller för här hemma är det så mörkt så mörkt så! Det får komma imorgon istället...

Inga kommentarer: