måndag 14 februari 2011

Start: Veckans tema...

När jag snurrar runt på lite olika bloggar så irrar det runt olika temaveckor lite överallt. Alltså, man får lite tips för hur man kan klä sig en vecka med ett gemensamt tema.
Själv är jag urdålig på att komma på vad jag ska ha på mig på dagarna. Oftast blir det att jag slänger på mig det närmaste som ligger på stolen (typ mysbyxor) och sen går jag och dräller i det hela dagen. Jätteglamoröst! Så försöker jag säga till mig själv, att man behöver inte säcka ihop alldeles för att man har blivit småbarnsmorsa....
Så där kommer temaveckan in. Ska köra på en försöksvecka from idag och då hoppar jag på Fridas exempel, Stickat! Japp, förhoppningsvis rätt så lätt och väldigt passande i detta skeliga väder.

 En stickad kjol blir det idag... (och stickade strumpor såklart)


2 kommentarer:

Unknown sa...

Jättesnyggt vännen! : ) men allt klär en skönhet ;)
Kram

Petra Bloggar sa...

SUUUUPERSNYGGT!!!!

Verkligen dösnyggt! Kanske också borde köra på det där med tema, är så oinspirerad just nu ;-(