tisdag 1 februari 2011

Raggisar och träningsfiasko...



Raggisar inköpta i Helsingör....


Vilket regnrusk det har varit idag. Inte direkt passande för en shoppingtur. Nä en kopp te, varmt på fötterna och gos i soffan kanske hade varit bättre....
Bjöd iallafall på kaffe när vi kom tillbaka från stan sen blev jag och Sixten själva igen. Han var riktigt trött efter shoppingen så efter lite mellanmål stupade han i säng för en liten "afternoon-nap". Själv sitter jag och slappar framför tv:n med goa raggisar på fötterna.

Snart dags att klä om inför träning. Ikväll blir ett medelpass. Nog mer min "typ" av träning efter rena rama fiaskot på dans-aerobicen igår. Ja svettig blev jag och lite roligt var det. Men koordinationen är inte riktigt som den har varit efter ca 6 års uppehåll.
Det blev säkert många skratt för de andra som var liiite säkrare än jag...men det bjuder jag på!! På´t igen nästa måndag, jag ger inte upp i första taget!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra Jennie, du är jätteduktig på att komma iväg till träningen, själv har jag äntligen kommit igång igen( det var ettlångt jullov jag hade.)

Fiffi sa...

Supersöta!!