onsdag 2 februari 2011

Onsdag = promenad...

Då var det onsdag igen och det brukar innebära ett besök hos mina föräldrar med lunch, promenad och fika. Och så blir det idag också! Sixten sover en liten stund just nu, och jag ska försöka förbereda så att vi är redo att åka när han vaknar.
Jag har den stora turen, tycker jag, som har både mina föräldrar, syster och svärföräldrar inom ett avstånd på ca 7 km. Vi har rättare sagt bosatt oss mittemellan, himla bra!! Jag tror inte jag hade klarat av att bo långt ifrån mina nära och kära så detta är perfekt.

Hur är det för er, har ni långt att åka till er familj?

1 kommentar:

Petra Blogagr sa...

tack raraste för din kommentar, jag blev så glad :-)

Jag har två mil till mams o paps o lillasyster och fem mil till min andra syster. Familjen nära men bästisarna 35-40 mil ifrån *suck*

:-)