fredag 11 februari 2011

En liten larv...

Ja en sån har jag här hemma nu. Sixten har ännu inte kommit på hur man kryper så han ålar sig och ser ut som en liten larv, upp med rumpan, ner med ansiktet i golvet och sen upp på raka armar. Känner mig lite taskig ibland när jag lägger ut saker liiiite längre fram än vad han når så han tränar på att ta sig framåt...och inte bakåt!

Själv har jag nog åkt på Sixtens förkylning ordentligt nu, riktigt ont i halsen, hosta och snuva. Så ingen träning för mig idag, restriktioner från min kära kusin....;) Ingen träning med ont i halsen alltså!
Skönt att mannen slutar tidigt idag så jag kanske får chans till lite vila i eftermiddag.
Sen blir det ett besök från min kära syster yster som ska få sig lite fika och kvalitetstid med Sixten....

Hm vad ska man ta och bjuda på tro? Några tips på nåt smarrigt? Måste ju ha lite tröst också för att man åker på förkylning igen på ett lopp av 2 månader...

2 kommentarer:

Pia sa...

Hej käraste lilla syster!
Tack för den goa pajen och mysstunden i eftermiddags. Himla kul att träffa er alla och fantastiske lille Sixten som nog är den sötase av alla bebisar! Får höras igen om en bloggdag! Njuuuut helg nu!
Kramar från Pia

Nina - Glamourmamman sa...

Hihi, bra att du följer mina råd ;-) Krya nu på dig riktigt ordentligt i helgen!

KRAM!!