fredag 18 februari 2011

Sjukling och raggsockor...

Ja detta blir väl inte dagens roligaste inlägg kanske. En liten update om de närmaste dagarna är då att lillkillen har varit sjuk/är sjuk och behöver total uppmärksamhet. Det gör ju så att man som mamma blir lite trött och sliten och inte direkt jättemotiverad till att blogga. Och veckotemat har väl gått sådär. Men så här har jag väl se ut ungefär, samt mysbyxor såklart....


Nya gröna "chinos" från VM, topp och linne från Hm...

Raggsockor såklart...

Och en stor stickad poncho/sjal...


Det värsta är att jag har fått skippa träningen fram tills igår också, och det kändes ska jag säga. Men det är bara att komma igen! Har ifall hopp om helgen även om Sixten fortfarande är lite dålig. Jag mår iaf bättre, och ska försöka mig på med en outfit för idag lite senare....

Inga kommentarer: