torsdag 8 april 2010

Barnvagn...

Bild från: Teutonia

Idag fick mannen ledigt hela dagen och jag med så vi tog chansen att åka iväg och beställa barnvagn i grannstaden. Har tyckt att det är jättesvårt att välja vagn, alla man frågar säger så olika. Men nu har vi kört på vår känsla! Valet blev en Teutonia Mistral S i helsvart.
Tyckte om designen, att det var små lättstyrda hjul framtill, vändbar sits, vändbart och vinkelbart handtag.
Vi tog med mjuklift eftersom det känns lättast så om man skulle vilja bära in lill* bebin när den sover. Ja, vi känner oss rätt nöjda med vårt köp och hoppas den kommer bli bra när det ligger en liten baby i den med!!


3 kommentarer:

Unknown sa...

Jättesnygg var den ju! Ser lite smidigare ut än våran, men vi gick ju mer på priset denna gången :) var det en kombivagn eller? Kramar

Erika sa...

Hade en teutonia till min son när han föddes. var uber nöjd med den, den bästa vagnen jag haft,inne på tolfte vagnen nu...hmmm, hade inte hänt om jag inte var så dum att sälja min älskade teutonia.

Kram
Erika

Nina - Glamourmamman sa...

Bra val tror jag! Vi har ju en Teutonia Spirit S3 (röd såklart:-)), som jag visserligen joggade sönder i somras, men jag hoppas vi kan laga den...;-) Har också mjuklift, supersmidigt!

Det är verkligen en djungel med barnvagnar!! Kommer ihåg beslutsångesten man hade. Men som sagt, vi är supernöja med en vagn med svängbart framhjul. Perfekt när man går och shoppar :-)
Kram Kram!