onsdag 16 januari 2013

Och så ligger det lite böcker och väntar...



Det ligger en liten hög med böcker på sängbordet och väntar. Jag har kommit in i en riktig läsperiod just nu och plöjer böcker för glatta livet. Är inget stort fan av deckare utan läser hellre romantiska och lite sagoinspirerande romaner. Nora Roberts böcker är lättlästa och lagom för min del och jag gillar när det är en serie på cirka tre böcker. Väntar ju just nu på en hylla som ska pryda vardagsrummets nya läshörna och jag kan knappt vänta på att få fylla den! Men jag kommer nog få lägga en liten bokbeställning snart, för jag vill har mer böcker som kan ligga och vänta...






Nä om man skulle gå och lägga sig och läsa lite, sen blir det en liten koll på nya serien "Mia på Grötö", gillar den människan starkt. Härlig humor....


Natti natti.




1 kommentar:

Unknown sa...

Hej vännen! Det är mysigt att ha lite böcker liggandes som väntar på att bli lästa, det är att ha något att se framemot ;-) Här är det som du säkert redan läst ganska så förkylt men ändå bra. Hoppas ni också har det bra. Såg också premiären av Mia på Grötö, hon är verkligen störtskön, har du läst hennes böcker förresten? Om inte så gör det...skit bra och faktiskt lite tänkvärda...KRAMAR