tisdag 1 januari 2013

Jobbstart och nyårslöften...

 
 
Snart är sista dagen av ledighet till sin ände och jag ska jobba imorgon igen efter nästan 3 veckor hemmatid. Måste medge att känns lite tungt men det brukar väl kännas så de första dagarna innan man hittar tillbaka till vardagens lunk och rutiner.
Idag har vi bara tagit det lugnt och mycket tid har tillbringats i soffan. Men en liten koja under bordet har blivit till, och jag har tillbringat lite tid framför datorn med nya "leksaken", en ritplatta....
 
Fick frågan om nyårslöfte idag men kunde inte komma på något. Nu har tankarna irrat omkring lite och jag försöker få klart för mig vad jag skulle vilja ha ut av detta året. En liten kurs hade nog inte varit fel. Något kreativt ämne, kanske foto, målning, drejning eller kanske silversmide?
Positiva tankar ska det iallafall finnas mer av och fler hitta-på-saker som utflykter, lekdejter och fika på stan....
 
Jag ska fundera vidare.
 
Kramar...


 

Inga kommentarer: