fredag 15 oktober 2010

Helg igen...


Har aldrig förut varit med om att veckorna går så fort som nu när jag går hemma och är mammaledig. Veckorna bara flyger fram och i slutet så undrar jag vad jag egentligen har gjort för nåt under veckan som gått. Man faller in i vissa rutiner och man går efter "mat-och sov klocka" istället för vanlig klocka! Mina dagar är numera uppdelade i tre-fyra timmars intervaller och jag får ju säg att jag trivs rätt bra med det! Även om jag trodde jag skulle hinna med mycket mer än jag gör under dagarna så känner jag att jag tar vara på dagen så bra det bara går, och jag njuter i fulla drag....

Veckan har bestått av trevligt umgänge, shopping, städning och massa gos med den mest underbara lille kille som finns...i mina ögon sett!


Nu vill jag önska alla en riktigt trevlig helg med mycke skoj och mys....Kram Kram

1 kommentar:

sanne sa...

Hej! Vilken fin blogg. Bra tips med Coop, har hört fler som handlat och fyndat där. Så det skall jag kolla upp!

Kramar