fredag 29 oktober 2010

Bambino nappar....


Har ett tag varit registrerad hos Buzzador där man som testperson "buzzar" om olika produkter som man får hem. Har inte fått vara med i så många kampanjer innan, men fick för ett tag sen chansen att testa Bambinos nappar!

Fick hem ett paket med nappar som jag sen fick dela ut till vänner och bekanta. Självklart fick Sixten testa några nappar också. Tyvärr föll dom inte honom i smaken, kan vara att han föredrar de "raka" napparna...
Annars tyckte jag dom var väldigt söta och jag vet att napparna var till belåten hos en liten kille som inte brukar ta napp annars, bra betyg tycker jag!

Vill du testa på att vara buzzador så kika in på deras hemsida http://www.buzzador.com/ och registrera dig. Skriv gärna att du har blivit tipsad av mig....

Inga kommentarer: