söndag 10 april 2011

Tävling!!


Nu är det dags. Dags för en liten tävling!! 
Du som känner att du skulle vilja tävla om ett hjärta eller ett armband av tyg lämnar en liten kommentar under detta inlägget där du berättar lite kort om vem just du är och hur du hittade till min lilla blogg. Jag lottar ut ett hjärta och ett armband till två personer, vem som får vad blir en slump...

Tävlingen pågår till torsdagen den 14:e April....

Om ni har blogg själva så får ni gärna länka till tävlingen. Använd då gärna någon av bilderna...
Vinnarna får själva bestämma vilken färger det ska vara på hjärtat och armbandet, så gör jag nya efter önskemål.

Lycka till!!!

9 kommentarer:

LisaJosefsson sa...

Hej!
Jag heter Lisa och är en pysslande och hemmafixande mamma till en liten och underbar Jonah!
Jag älskar att läsa kreativa bloggar, bl.a. UnderbaraClara och det var just DÄR som jag hittade länken till din blogg. Helt underbart fina hjärtan förresten!
Mvh Lisa ♥

Jennie sa...

Vad roligt att du hittade hit till mig! Som det ser ut nu så är du ju ensam vinnare... ;)
Och det är ju inte fy skam...hihi

Hälsningar Jennie

Anonym sa...

Jag heter Jenny Björnvad och önskar att jag hade så mkt ork och kreativitet i mitt liv som du. Försöker måla och pyssla när orken och lusten infinner sig, men jag är alltid på jakt efter inspiration! Majja, vår gemensamma vän, du vet, tipsade mig om din blogg.
Kram Jenny Björnvad

Matilda sa...

Hej!

Kommer faktiskt inte riktigt ihåg hur jag hamnade på din fantastiska blogg, har för mig att den länkades på en annan blogg som jag var inne på... :/ Jag vet iallafall att jag älskar att läsa den. Har själv en son som är 9 månader och jag kan inte i min vildaste fantasi förstå var du pressar in din kreativa sida i ett schema, som för mig som småbarns förälder, alltid är fullproppat! =)

Ge dig en stor klapp på axeln när du läser detta för jag tror vi är många som tycker likadant!

Matilda

Matilda sa...

Hej!

Kommer faktiskt inte riktigt ihåg hur jag hamnade på din fantastiska blogg, har för mig att den länkades på en annan blogg som jag var inne på... :/ Jag vet iallafall att jag älskar att läsa den. Har själv en son som är 9 månader och jag kan inte i min vildaste fantasi förstå var du pressar in din kreativa sida i ett schema, som för mig som småbarns förälder, alltid är fullproppat! =)

Ge dig en stor klapp på axeln när du läser detta för jag tror vi är många som tycker likadant!

Matilda

Linda Carlsson sa...

Jag heter Linda Carlsson och är en trogen läsare som varit med redan från starten. Jag har tummen mitt i handen som du fått erfara många gånger ;) men lika glad för det! Otroligt imponerad av hur kreativ och duktig du är! <3 Kram

Hildas hem - Sofia sa...

Hej Jennie!

Det är klart att jag vill vara med i din fina tävling! De färgglada armbanden ser underbara ut.

Ja, du vet ju vem jag är :)
Jag minns inte riktigt hur jag hittade till din blogg men det kan ha varit via facebook, tror jag :)

Jag länkar med bild hit från högerspalten i min blogg.

Hoppas att du får en fin dag!
Kram Sofia

Zandra S sa...

Hej! Jag heter Zandra Svantesson och är 23 år gamal.
Jag driver bloggen http://zandrasrosadagbok.blogg.se (alltså inte tävlingsbloggen, som jag kommenterar och tävlar från nu). Så om du vill veta mer får du gärna kika in där:)

Jag hittade faktiskt din blogg idag, då jag var inne på hildas-hem.blogspot.com och fick syn på att hon hade länkat till dig. Älskar tävlingar, och armbanden som var på hennes bild var ju otroligt fina, så var bara tvungen att kika in^^ Verkligen jättefin blogg du hade, så kommer defenetivt ge den en chans och börja följa!:D

Så nu har jag skrivit en liten kommentar, och fortsätter med att hålla alla tummar och tår:) Kram Zandra!

zandra_svantesson@hotmail.com

Zandra S sa...

Glömde ju även skriva att jag länkat på min blogg här: http://valkommenhemtillzandra.blogg.se/2011/april/tavling-79.html#comment

zandra_svantesson@hotmail.com