söndag 3 april 2011

Party på G...

Klänningarna och kjolen har jag skickat efter. Leggings och linnen har jag hemma...


Nästa helg ska jag och tjejerna ha en liten tjejfest här hemma hos mig, och förhoppningsvis avslutar vi på nåt dansställe i stan. Börjar nästan bli lite nervös, har ju inte satt mitt fot på nån krog, pub eller dansställe på över 1 1/2 år. Vet knappt vad man har på sig när man går ut längre??
Och kan man fortfarande svänga sina lurviga till dagens hits? Ja det återstår att se.
Jag har iallafall en rolig kväll att se fram emot och en sovmorgon till åtminstone 12...

Fick panik över klädseln i helgen och klickade därför hem lite från Hm, får se om det är nåt som passar annars blir det panikshopping på stan nån dag innan!

3 kommentarer:

Susanna sa...

Den där klänningen längst till vänster har jag också kikat på länge. Den är verkligen ursnygg!

Hej förresten! Första gången jag kikar in här.

Dijana mamma till Theodore sa...

Haha, jag känner verkligen igen mig. Jag sprang som en galning på stan förrförra helgen letandes efter vad jag skulle ha på mig. Det var inte lätt att hitta ska jag säga:P. jag kände att allt klämde på alla fel ställe:P. Men till slut hittade jag, det var det viktiga:).

Unknown sa...

Hej vännen! Ja du, jag börjar också bli lite smått nervös, visserligen har jag ju hunnit med att vara ute en kväll i raggarsvängen men inget krogbesök på över 2 år snart känns det som.
Och precis som du säger: Vad har man på sig nu för tiden när man går ut? Får se vad jag får ihop, blir kanske en shoppingrunda imorrn nånstans.
Längtar till lördag! Säg till om du vill att jag ska komma tidigare för lite fördrink, sminkning och tjöt ;) Jag kommer gärna tidigare!
Puss o kram